vrijdag 22 juni 2012

Tweede reflectie

Afgelopen dinsdag was de tweede en meteen ook laatste les van Digitale Didactiek. Tijdens het eerste gedeelte werden de laatste opdrachten nog even uitgelegd, waaronder het maken van een Webwandeling of een WebQuest, het doen van een onderzoek naar gebruik van ICT in het onderwijs en een aantal links naar bruikbare educatieve websites (dit alles te volgen in de komende berichten op deze blog :)).

Vervolgens mochten we in het tweede uurtje weer lekker aan de slag. Hier en daar werd hard gewerkt aan de blog, anderen waren weer bezig met het bekijken van sites. Zelf heb ik een kijkje genomen op de website van prowise. Daar stonden een aantal leuke dingen om het digiboard nog beter te kunnen gebruiken. Helaas is de stage periode weer voorbij, maar voor volgend jaar weet ik waar ik mijn inspiratie onder andere vandaan kan halen!

Nu ben ik op zoek naar een leuk onderwerp voor de Webwandeling die ik wil maken, natuurlijk kan ik weer niet kiezen uit verschillende onderwerpen dus ga ik eerst maar eens op zoek naar leuke sites die ik eventueel kan gebruiken.

Dus, to be continued....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten